• 24.05.2016 07:31

Кажуть, що не працює з Китаєм зараз тільки ледачий: якщо навіть не великий опт, то невеликі партії товару або продукцію для особистого користування замовляє в Піднебесній дуже багато.

Звичайно, зручніше за все працювати з виробником безпосередньо, і це цілком реально, тому що заводи в Китаї орієнтовані на співпрацю із покупцями з інших країн.

Китайські фабрики здатні виробляти буквально будь-який товар, в тому числі й підробки на відомі бренди. Причому підробки не завжди поступаються за якістю оригіналам, адже різні виробники в Китаї відрізняються один від одного за підходом до якості і, звичайно, за вартістю одного і того ж товару.

 

Самостійний пошук партнерів в Китаї

Пошук виробника в Китаї найкраще здійснювати особисто, для цього організовуються масштабні виставки, на яких фабрики представляють себе, пропонують свої каталоги та зразки товару. Перевага таких виставок — особистий контакт із продавцем, можливість оцінити його рівень. А серед недоліків — складність комунікацій без належного досвіду і ризик того, що замовлений в результаті товар буде сильно відрізнятися від продемонстроаних вам зразків і фото в каталогах.

Другий варіант — це пошук товару в Китаї за допомогою різних інтернет-сервісів. Існує кілька сайтів, на яких розміщують інформацію про себе сотні і тисячі виробників. Складність тут полягає в тому, що не завжди є можливість перевірити сумлінність продавця. І якщо при замовленні невеликого обсягу продукції збитки будуть невеликими, то в разі великого опту є ймовірність втратити і грошей, і часу. А час для сезонних товарів — ключовий фактор.

З іншого боку, безліч людей закуповують товари з Китаю через інтернет успішно та благополучно. Тому тут багато що залежить від досвіду, наявності навичок співпраці з китайськими компаніями та специфічних знань.

 

Робота з китайськими виробниками через посередників

Щоб уникнути клопоту, пов’язаного з пошуком партнера та виробництва в Китаї, проведенням переговорів, вибором продукції ї контролем її якості, Вам потрібен посередник, який надає послуги з підбору товару та виробника, комунікацій з продавцем, відстеження кожного етапу виробництва, контролю завантаження та відправлення. Цей варіант підходить тим, хто готовий віддавати частину прибутку, але при цьому економити час і бути впевненим в надійності угоди.

Комментарии (0)