• 24.05.2016 08:13

Продукцію із Китаю сьогодні замовляє чимало людей: і великі оптові компанії для подальшої реалізації, і невеликі організації для торгівлі в роздріб, і приватні особи для особистого користування.

Успішність пошуку товару в Китаї залежить від уміння поводитися зі спеціалізованими сайтами: alibaba.com, taobao.com, aliexpress.com тощо. Всі вони працюють за подібною схемою, але відрізняються інтерфейсом, умовами співпраці й іншими нюансами.

При цьому пошук товарів у Китаї не завжди буває простим навіть для тих, хто вже має досвід у торгівлі: потрібно знати специфіку роботи саме з виробниками цієї країни. Наприклад, слід враховувати, що розміри, заявлені китайськими виробниками, не завжди відповідають європейській номенклатурі, а якість може відрізнятися від тієї, яка задекларована продавцем.

 

Що потрібно, щоб пошук виробників в Китаї увінчався успіхом?

  • розуміння специфіки товару, який вам необхідний;
  • знання англійської на побутовому рівні для самостійного спілкування з представниками виробника;
  • уміння вести переговори і домовлятися, знання своїх прав і можливостей контролю якості;
  • знання про способи доставки, а також розуміння переваг і недоліків кожного з них.

Часто ті, хто починають пошук постачальників в Китаї, готові витрачати час і сили на те, щоб розібратися як слід в тонкощах співпраці та функціонування потрібних сайтів. Є спосіб уникнути цього, звільнивши час для вирішення стратегічних завдань вашого бізнесу та більш складних питань — це знайти посередника або через свого представника в Китаї.

Посередник — це людина або організація, яка бере на себе виконання всіх завдань, пов’язаних з пошуком відповідного товару, переговорами з продавцем, контролем якості, завантаженням і відправкою продукції.

Звичайно, якщо ви шукаєте товар для себе особисто або маєте намір закупити невелику партію для проби, можна обійтися і без допомоги. Власне, каталог товарів із Китаю дає достатнє уявлення про те, якого типу продукцію пропонують виробники. Але якщо ви не хочете ризикувати, то краще звести ймовірність невдачі до мінімуму, звернувшись до надійного посередника.

 

Під час вибору товару потрібно орієнтуватися на наступні критерії:

  • вартість (не надто низька, тому що це часто ознака шахрайства);
  • відгуки;
  • відкритість і зацікавленість продавця при переговорах;
  • якість фотографій, наявність крупного плану;
  • власні відчуття та довіра до певного виробника.

Щоб закупівля в Китаї приносила задоволення та прибуток, важливо приймати рішення виважено, враховуючи досвід інших людей і виявляючи впевненість і наполегливість під час переговорів.

Комментарии (0)